Ok kita sambung untuk cabaran seterusnya. Dalam entri kedua yang bertajuk “5 Cara Memenangi Hati Anda”. Setiap orang mesti ada cara yang tersendiri untuk memenangi hati seorang yang lain.

Disini antara 5 cara yang iera rasa sangat berkesan pada diri iera:

1- My Husband! I sangat sensitif when people talk about my husband. Opkos la sensitif kan. mana ada isteri yang tak sayang suami. Dan dialah yang selalu pandai ambil hati iera. Dan kalau dia berfalsafahkan bini dia ni memang cair la.

2014-09-03-22-46-52_deco

2- Cake, Ice-cream dan Coklat. 3 benda yang manis dan menggemukkan ni yang sangat-sangatlah iera suka. Kalau dibagi memang senyum manjang. Bukan senyum sampai telinga jer. Siap senyum 360 darjah lagi. Kalau nak marah terus tak jadilah. Dan en.suami memang suka belikan kita benda-benda ni.

2014-09-04

2014-09-04
haaaa tengok. Memang menyelerakan kan!

3- NANDOS! Nandos ni memanglah cara untuk bagi kita hilang stress. In a month mesti akan makan Nandos ni. Dan tak tau la kenapa mesti kena makan benda ala ni. Sampaikan kat rumah pun ada stok sos Nandos 2,3 flavour. WAJIB. Dan tersangat-sangatlah rugi seseorang itu kalau dia cakap Nandos tu tak sedap. Memang kita marah. Hehehe

2014-09-04

4- Memancing. Ini adalah hobi masa lapang. Dulu masa baru-baru kahwin selalu lah gi memancing dengan ayah dan mak mertua. Laaa ni dah ada anak kecik susah nak cari masa lapang tu. Kalau ada masa lapang pun tak bawa pun babyfisha gi mancing. Bawa babyfisha jalan-jalan. Lagipun tak elokkan bawa baby gi tempat-tempat camtu. Bahaya. Rindunya nak gi memancing.

2014-09-04

2014-09-04

5- And the last is MY LITTLE GIRL Nur Elfisha. She always memenangi hati iera. Kalau tengah sedih ke marah ke tengok anak sendiri teruslah diri jadi tenang.

2014-09-04

Sekian 5 perkara yang selalunya make my world complete 🙂

 

Cabaran 30 hari : Hari 1 : 5 Fakta Tentang Iera